GRATIS FRAGT
*bestil for 1000 kr
KVALITETSGARANTI
100% ægte produkter
28 DAGES RETURRET
køb uden tvivl
SIKKER BETALING
betaling via Paypal & Kort

Spørgsmål & Svar

Her finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmål hos Parfume Shop.

Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os.

Før du bestiller

  1. Hvorfor ParfumeShop.dk?

    Fordi vi garanterer:

    • Største udvalg af parfumer
    • Billigste priser på markedet
    • Sikker betaling
    • Sikker levering
    Til sidetop
  2. Er produkterne ægte?

    Ja, alle produkter på ParfumeShop.dk er 100% ægte. Vi tør godt garantere, at du bliver tilfreds. Vi lever af tilfredse kunder, og gør alt hvad vi kan for at sikre, at alle detaljerne er i orden. Skulle du mod forventning opleve problemer, håber vi du kontakter os, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

    Til sidetop
  3. Hvorfor er produkterne så billige?

    Fordi vi importerer originale mærkevarer til en rimelig pris fra nogle af Europas største parfume, hudpleje og kosmetik grossister, som handler direkte med producenten.

    På anden side er ParfumeShop.dk kun en internet butik. I stedet for at sælge vores produkter via sælgere i en fysisk butik, sælger vi direkte til slutbrugere. Så har vi ikke har så høje omkostninger.

    Derfor kan vi tilbyde vores kunder over 7000 originale mærkevarer til så lave priser.

    Til sidetop

Bestilling

  1. Jeg er ny kunde, hvordan bestiller jeg?

    Velkommen til ParfumeShop.dk, en af Skandinaviens største leverandører af parfumer, hudpleje produkter og kosmetik. Alle produkter du finder på vores webside kan købes online her og nu. Klik på en vare du er interesseret i og klik på knappen "TILFØJ TIL KURVEN" for at lægge produktet i din indkøbskurv. Du kan lægge flere varer i kurven, ved klikke på produktet igen, eller ved at opdatere antallet når du er i Indkøbskurven. Er du interesseret i andre varer klikker du blot på dem og lægger dem i din kurv. Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på "Indkøbskurv" øverst til højre på siden. Her tjekker du om dine produkter samt antal er korekt, er det det går du videre til betaling. Hav venligst kortoplysninger parat, samt adressen varerne skal sendes til - god fornøjelse.

    Husk, Vi kan IKKE levere til Po bokse eller Døgnpost, da der kræves en underskrift for vores pakker.

    Til sidetop
  2. Kan jeg ændre på min bestilling efter godkendelsen?

    Ja, hvis vi ikke har sendt din bestilling kan vi godt ændre på adresseoplysninger eller udbytte produkter, der har samme prisniveau (dog ikke hvis du har betalt med PayPal). Du bør dog kontakte os hurtigst muligt - og helst inden kl. 14.30 den pågældende dag.

    Til sidetop
  3. Kan jeg få mængde rabat?

    Nej, ParfumeShop.dk giver ikke rabat på mængdekøb.

    Køber du for 1000 kr får du automatisk fragtfrit levering.

    Til sidetop
  4. Kan jeg bestille pr. e-mail, telefonisk eller fax?

    Nej, alle ordrer skal gå igennem vores almindelige bestillingsproces på siden, men du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

    Til sidetop
  5. Kan jeg afhente min bestilling hos Parfume Shop?

    Nej, ParfumeShop.dk tilbyder ikke afhentning af varer.

    Til sidetop
  6. Kan jeg bestille til udlandet?

    Nej, desværre kan du ikke bestille til udlandet.

    Til sidetop
  7. Jeg har tekniske problemer med min bestilling?

    Venligst kontakt os hurtigst muligt. Vores serviceteam vil arbejde med at løse dit problem, så du hurtigst muligt kan afgive din bestilling.

    Til sidetop
  8. Min bestilling er en gave, kan jeg tilføje en gavebesked?

    Nej, desværre ikke.

    Til sidetop

Forsendelse

  1. Hvor hurtigt får jeg min bestilling?

    Alle produkter som er på lager, bliver udsendt inden for 48 timer. Du modtager din pakke mellem 4 og 7 hverdage efter vi har sendt den. Bemærk at der kræves en underskrift da vi sender alle vores pakker som rekomanderet brev. PostNord vil levere din pakke og du modtager et trackingnummer via email så du kan følge din pakke.

    Til sidetop
  2. Hvad koster forsendelse?

    Du betaler 49,00 DKK og ParfumeShop.dk afsender din bestilling som postpakke med track&trace nummer.

    Ordrer over 1000,00 DKK leveres gratis.

    Til sidetop
  3. Hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?

    Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, vil postbudet tage pakken med tilbage på dit lokale posthus til afhentning indenfor 10 dage. Dette vil du få besked om via en afhentningsseddel, som postbudet lægger i din postkasse. Har du ikke modtaget en postseddel 7-10 dage efter vi har sendt din pakke skal du selv tjekke dit trackingnummer hos PostNord.

    Vi kan ikke levere til Døgnpost eller Po Boks da der kræves underskrift.

    Til sidetop
  4. Levering til min arbejdsplads?

    Det kan være smart at få varen sendt til din arbejdsplads, hvis du ikke er hjemme, når posten kommer ud. Så er du fri for et besøg på posthuset. Vælg "Levering til anden adresse" og indtast dit og firmanavn samt leveringsadressen, når du bestiller. Husk at skrive dit eget navn samt firma navnet.

    Til sidetop
  5. Hvad er en C/O adresse?

    Hvis dit navn ikke står på både postkassen og din hoveddør, skal du vælge at få sendt pakken til en C/O adresse under bestillingsprocessen. I feltet C/O adresse/navn skriver du navnet, som står på postkassen/hoveddøren. Dette gælder også hvis du får videresendt pakken til en ven/familie. På pakken vil både dit og C/O navnet fremgå. En C/O adresse er dermed navnet på den person, som har registeret bopæl på adressen ved folkeregisteret.

    Til sidetop
  6. Hvilken emballage bruger I?

    Alle bestillinger fremsendes i specialfremstillede papkartoner af høj kvalitet. En god emballering sikrer, at dine varer altid kommer ubeskadiget frem til dig. Vores emballage er desuden altid fyldt helt ud med styrofill/bobbelplast/papir, som er et støddæmpende pakkefyld af høj klasse. Dette sikrer, at pakken har en fast og solid konsistens, som er din garanti for en kvalitets forsendelse.

    Til sidetop
  7. Kan i lægge pakken på et aftalt sted?

    Nej, desværre ikke da der kræves underskrift for alle vores pakker. PostNord må desuden heller ikke tage højde for vores påtrykte opfordringer som f.eks. "må stilles i carporten". Så desværre kan vi ikke tilbyde denne service.

    Til sidetop

Ordrestatus

  1. Bliver jeg informeret om leveringstidspunktet?

    Ja, du vil automatisk modtage en ordrestatusmail, når din pakke er blevet afsendt fra ParfumeShop.dk. Du kan forvente din bestilling 4-7 hverdage efter modtagelsen af denne ordrestatusmail. Har du ikke modtaget den bedes du kontakte Parfumeshop.

    Til sidetop
  2. Kan jeg se min ordrestatus?

    Du kan altid tjekke ordrestatus på en bestilling via menupunktet Min Konto. Gå til Mine ordrer hvor du kan tjekke din status og hvad du har bestilt. Ordrenummeret står i din bekræftelsesmail, eller du kan finde det under Min Konto.

    Har du ikke en konto hos os kan du ikke se din ordrestatus, men du vil modtage en email så snart du har bestilt, samt en ny email med dit trackingnummer når vi har sendt din bestilling. Modtager du ikke en mail efter du har bestilt skal du kontakte os med det samme da det kan betyde at der er et problem med din emailadresse, eller din bestilling ikke er gået igennem.

    Til sidetop
  3. Kan jeg få oplyst Track&Trace-nummeret?

    Ja, Track&Trace-nummeret er en integreret del af vores logistiksystem, og derfor udsendes det automatisk til din opgivet email. Har du ikke modtaget det bedes du kontakte os hurtigst muligt.

    Til sidetop
  4. Ordrebekræftelse ikke modtaget?

    Efter du har afgivet din bestilling vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse via mail. Denne bekræftelse sendes få minutter efter din bestilling. Hvis du ikke modtager denne, skyldes det højst sandsynligt en teknisk fejl eller en fejl i din indtastede e-mail adresse. Ved manglende ordrebekræftelses mail bedes du kontakte os. Husk at kontroller om ordrebekræftelses mailen ikke blot er blevet fejlplaceret af dit mail program til f.eks. uønsket post eller spam mail.

    Du kan desuden altid rekvirere en ny kopi af dine gamle ordrebekræftelser ved at skrive til os.

    Til sidetop
  5. Jeg har ikke modtaget min pakke?

    Er din pakke ikke ankommet i løbet af 7 hverdage bedes du kontakte dit lokale posthus for at høre om de evt. har en pakke liggende til dig. Ligger din pakke ikke til afhentning på posthuset bedes du kontakte os hurtigst muligt, hvorefter vi vil undersøge og efterlyse pakken gennem PostNord. Dette tager typisk 5-7 hverdage. Dukker pakken ikke op, vil bestillingen blive ekspederet på ny, eller vi kan refundere dig.

    Er der fejl i din adresse, eller har du opgivet forkerte oplysninger hvilket betyder at PostNord ikke kan levere din pakke hæfter du for omkostningerne heraf.

    Til sidetop

Betaling

  1. Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

    Du kan betale med Paypal eller med kort. Din faktura bliver sendt med det samme via email.

    Til sidetop
  2. Kan jeg betale med Netbank?

    Nej, desværre ikke.

    Til sidetop
  3. Kan jeg betale pr. efterkrav?

    Nej, desværre ikke.

    Til sidetop
  4. Er det sikkert at bruge kreditkort?

    Ja, det er helt sikkert at benytte betalingskort på ParfumeShop.dk. Ingen kan se dine oplysninger. Alle data behandles krypteret og udveksles elektronisk direkte mellem NETS certificerede ePay.dk og NETS international via en 128 bit SSL-krypteret linje - Ikke engang ParfumeShop.dk kan se dine indtastede kortoplysninger.

    Til sidetop
  5. Hvornår bliver mine penge hævet?

    Pengene bliver hævet med det samme og din bestilling sendes inden for 48 timer.

    Til sidetop
  6. Mit betalingskort bliver afvist?

    Der kan være mange grunde til at dit betalingskort bliver afvist. Den hyppigste grund er indtastningsfejl. Læs vejledningen grundigt under betalingsprocessen. Er du i tvivl, bedes du kontakte os.

    Til sidetop
  7. Er priserne inkl. moms?

    Ja, alle priser på ParfumeShop.dk er inklusiv dansk moms (25 %).

    Til sidetop

Annullering og returnering

  1. Hvordan fortryder jeg et køb?

    Du kan fortryde dit køb på flere måder.
    1. Har du lige bestilt og fortrudt dit køb, skal du hurtigst muligt informere os herom.
    2. Du kan også nægte at modtage forsendelsen ved postomdelingen, hvorved pakken automatisk vil blive sendt retur til os og dine penge refunderet (dog trækker vi 50,-kr kr for forsendelse).
    3. Har du ved et uheld modtaget pakken, sender du blot bestillingen retur til os, og beløbet vil blive refunderet indenfor 2-3 dage (minus fragt omkostninger).

    Til sidetop
  2. Kan jeg få pengene tilbage?

    Ja, hos ParfumeShop.dk kan du få pengene tilbage. ParfumeShop.dk yder 28 dage fortrydelsesret. Varen skal være ubrugt og i den orginale emballage. ParfumShop.dk refunderer fakturabeløbet minus porto, hvis hele ordren annulleres. Du skal selv afholde returforsendelsen.

    Til sidetop
  3. Kan jeg ombytte mine varer?

    Du kan sagtens få ombyttet dine varer. Du skal dog selv afholde returforsendelsen.

    Til sidetop

Fejl og mangler

  1. Hvad gør jeg, hvis min forsendelse er mangelfuld?

    Hvis din modtagede pakke ikke indeholder det bestilte, bedes du kontakte os, så vi hurtigst muligt kan få sendt det rigtige ud til dig uden ekstra omkostninger for dig.

    Til sidetop
  2. Tilfredshedsgaranti

    Vi tør godt garantere, at du bliver tilfreds. Vi lever af tilfredse kunder, og gør alt hvad vi kan for at sikre, at alle detaljerne er i orden. Skulle du mod forventning opleve problemer, håber vi du kontakter os, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

    Til sidetop

Øvrige spørgsmål

  1. Kan jeg komme og prøve produkterne?

    Nej, ParfumeShop.dk er kun en internetbutik.

    Til sidetop
  2. Hvordan til-og fravælger jeg nyhedsbrevet?

    Til-og fravælg af nyhedsbrevet er ganske simpelt, og kan gøres fra dette link: nyhedsbrevsabonnenter.

    Til sidetop
  3. Er det originale mærkevarer?

    Ja, alle produkterne på ParfumeShop.dk er 100 % originale mærkevarer.

    Til sidetop
  4. Er ParfumeShop.dk kun en internetbutik?

    Ja, ParfumeShop.dk er kun en internetbutik.

    Til sidetop

Kontakt os

  1. Kan jeg ringe til jer?

    Ja, du kan sagten ringe til os. Vi har kontortid mellem 10.00 til 16.00.

    Vi foretrækker dog e-mail korrespondance, da det giver os en komplet historik over alle "samtalerne" så vi altid kan se hvad der er aftalt og lovet i hvert enkelt tilfælde. Alle medarbejdere kan derfor lynhurtigt følge op på en sag og danne sig et overblik, hvis én af os er fraværende pga ferie eller sygdom. Dette er lige så meget til kundens fordel, som det er et vigtigt redskab for os.

    Til sidetop
  2. Kan jeg skrive til jer?

    Ja, du kan benytte kontaktformularen under menupunktet Kontakt os eller skriv email til info@parfumeshop.dk. Vi vender tilbage hurtigst muligt.

    Til sidetop